مانیمانی، تا این لحظه: 16 سال و 15 روز سن داره

مانی عزیزم

بازم برف

1390/11/13 14:42
نویسنده : مامان بهنوش
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

از دیشب تا حالا همینطور داره برف می باره کا ر شما هم این شده که هی بری کنار پنجره و بیرون و نگاه کنی

همش ازم می پرسی اونقد برف اومده که بتونم باهاش ادمک برفی درست کنم

منم می گم نه پسرم باید بازم بباره

سوالهای شما که تموم نمی شه .....

مامان چطوری باید ادم برفی درست کنم؟

با کی برف بازی کنم؟

بابایی اومد می ریم بیرون؟

ماشینا می تونن رو برف راه برن؟

برف سرده؟

چرا برف سرده؟

برف من و دوست داره؟

..............................................................................................

دوستت دارم کوچولوی شیرین زبونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
15 بهمن 90 16:46
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید.
منتظرتون هستم


ممنون سر زدم خیلی جالب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانی عزیزم می باشد